fbpx
Sündmused

Sauser Eestis ja Soomes 2005

2004 aastal käisime Jaak Ennuste ja Rivo Saarnaga Prantsusmaal Les Gets’is MTB XCO MM-i vaatamas. Päev enne peavõistlust jalutasime võistlusalal ning kuna mina (Sulev) sõitsin tol ajal Cannondale’ga, siis ekstra huvitas meid Volvo-Cannondale’i truck. Kohale jõudes jutustas selle teami esinumber Christoph Sauser seal kellegegi ning kuna jäime sinna passima, siis tuli ta ja tegime juttu. Meile oli üllatav, kui easy-going ja mitte staarilik oli tolle aja absoluutsesse maailma tippu kuuluv jalgrattur. Kutsusime ta meile külla ning aasta hiljem tema ja tema isiklik mehhaanik Benno Willeit tulidki. Kuna külaskäik jäi hilissügisele (varem ei lubanud kalender), siis käisime Soomes Finlandia MTB-d sõitmas. Sauser muidugi võitis selle ja meil oli uhke tunne tuua soomlastele võistlema mitmekordne MK-sarja üldvõitja. Sommid lubasid selle eest meile tasuta osaluse tollel võidusõidul. Sauser sai võidu eest miski imeliku jalgratta, mis meil siiski õnnestus ca 500€ eest korraldajatele tagasi müüa, püüdes selgitada, et meil kellelgi pole selle rattaga midagi peale hakata. Sauser raha endale ei tahtnud, vaid andis meile reisikulude katteks. Tallinnas majutasime Sauseri ja Benno vanalinnas Schlössle hotellis ja nad tõesõna kinnitasid, et see on parim hotell, kus nad kunagi ööbinud on!